Obsługa Klientów 24 i 31 grudnia 2018 r.
Dom Maklerski informuje, iż obsługa Inwestorów 24 i 31 grudnia 2018 r.:
- w Punktach Obsługi Klienta Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego (POK) i Punktach Usług Maklerskich (PUM) będzie prowadzona do godziny obsługi Klientów w Oddziale, w którym zlokalizowany jest POK i PUM, nie dłużej niż do godziny 15.00.
- na infolinii supermakler (pomoc techniczna w zakresie systemów internetowych i mobilnych) będzie prowadzona do godziny 15.00.
24 i 31 grudnia 2018 r. nie ma sesji na GPW, NewConnect oraz Catalyst.
Zmiany w harmonogramie rozliczeń wprowadził również Zarząd Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych S.A. oraz Zarząd KDPW_CCP S.A.
Dzień 24 i 31 grudnia 2018 r. nie będzie uwzględniany przy obliczaniu terminów określonych w regulacjach KDPW S.A. i KDPW_CCP S.A., dotyczących rozrachunku i rozliczeń transakcji zawartych w obrocie zorganizowanym. W związku z tym transakcje dla akcji, PDA, obligacji, prawa poboru oraz pozostałych instrumentów rozliczanych w terminie D+2, będą rozrachowane w następujących terminach:
- transakcje zawarte 21 grudnia 2018 r. rozliczone będą 28 grudnia 2018 r.
- transakcje zawarte 27 grudnia 2018 r. rozliczone będą 2 stycznia 2019 r.
- transakcje zawarte 28 grudnia 2018 r. rozliczone będą 3 stycznia 2019 r.
Uwaga! 21 grudnia 2018 r. jest ostatnim dniem sesyjnym, w którym zawarte transakcje (rozliczane w terminie D+2) zostaną rozrachowane w obecnym roku podatkowym dla ww. instrumentów.